Ik had Windows Messenger verwijderd met de volgende code:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
En daarna heb ik MSN 6.2 proberen te installeren, maar dat doet hij niet. Ik krijg de foutcode 1601.
Ik heb al van alles geprobeerd, op vele fora gekeken..
Met msiexec(ofziets) /unreg en dat soort stuff...
Maar hij wilt nog steeds niet installeren
Leukste van alles is dat ik Windows Messenger wel nog heb.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt.
Windows Messenger staat altijd afhandelijk van MSN Messenger... Logisch dat je dat dan nog wel hebt...
Maar het is me niet duidelijk of je nu Windows Messenger of MSN Messenger wilde verwijderen.. Je haalt dit volgens mij door elkaar..
Maar kijk is of je MSN Messenger onder software kunt vinden en verwijder het daar is..
Ja ik wou Msn Mesesnger eigenlijk weg krijgen. Msn 4.7 omdat die me altijd automatisch aanmelden, hoe de instellingen ook staan. (En die MSN 4.7 kreeg ik niet weg via het Software panel)
Dus msschien heb ik inderdaad wat verkeerd weggehaald.
Maar ik snap dan niet waarom MSN 6.2 niet installeren wil.
Ga eens naar Start > Uitvoeren en typ daar: msiexec /unreg en druk op Enter.
Ga weer opnieuw naar Start > Uitvoeren en typ nu msiexec /regserver en Enter
Nu weer proberen MSN 6.2 te installeren.
Hallo Guest
Dit heb ik gevonden wat bij deze foutcode hoort.(1601)
Ga naar ->Uitvoeren(Run)
Geef in het venster dat openspringt msiexec /unreg in en druk op Enter.
Ga nogmaals naar -> Uitvoeren(Run)
Geef msiexec /regserver op en druk op Enter
Probeer MSN Messenger 6 nogmaals te installeren, nu zou je normaal geen foutmelding meer mogen krijgen .
En msn messenger staat inderdaad onder software als het goed is..
Als het nu nog niet lukt Zon, wat een timing
Thanks allebei voor the help, maar zoals ik daar boven al genoemd had heb ik dat al geprobeerd, zonder resultaat.
Einstein
Jan 4 2005, 14:54
Staat msn messenger nog in je software lijst
Start ->instellingen -> configuratiescherm -> sofware
en als je de oude versie opnieuw installeerd dan
en dan op de goede manier verwijderen.
en daarna msn 6
Als het nu nog niet lukt Zon, wat een timing
Hij staat er niet tussen MSN Messenger 4.7, maar hij doet het wel gewoon. (als je het MSN figuurtje drukt bij de snelkoppeling bij IE)
Die vat ik ook niet.
Einstein
Jan 4 2005, 15:00
kun je de map op je harde schijf achterhalen waar msn messenger 4.7 staat
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 14:57)
Hij staat er niet tussen MSN Messenger 4.7, maar hij doet het wel gewoon. (als je het MSN figuurtje drukt bij de snelkoppeling bij IE)
Die vat ik ook niet.
Lijkt erop dat ie toch niet verwijderd is wegens die foutmelding... Dat de installatie afgebroken is...
Tjonge jonge wat een support van iedereen zeg..! Super support en gratis ook nog is kan niet beter...!
(sorry was even offtopic maar moest er even uit...

)
Waarom heb ik problemen bij het installeren van MSN Messenger?
A2: Gebruik een van de volgende methoden voordat u MSN Messenger opnieuw installeert: • Sluit zo veel mogelijk programma's af voordat u MSN Messenger installeert. U kunt programma's afsluiten door met de rechtermuisknop op het programmapictogram in de taakbalk te klikken en Sluiten of Afsluiten te selecteren.
• Zorg dat de browserbestanden van Microsoft Internet Explorer correct zijn. Het kan gebeuren dat deze bestanden door andere programma's worden overschreven of beschadigd. Als u MSN Messenger wilt installeren, is het raadzaam om deze bestanden bij te werken, opnieuw te installeren of te herstellen. Raadpleeg de Help in Internet Explorer voor meer informatie of raadpleeg de volgende Microsoft-website:
microsoft
Katootje
Jan 4 2005, 15:04
QUOTE(Dude @ Tue 4 January 2005, 14:30)
Hallo Dude,
Met die code zou de Windows Messenger toch čcht verwijderd moeten zijn....
En daarna heb ik MSN 6.2 proberen te installeren, maar dat doet hij niet. Ik krijg de foutcode 1601.
Ik heb al van alles geprobeerd, op vele fora gekeken..
Met msiexec(ofziets) /unreg en dat soort stuff...
Maar hij wilt nog steeds niet installeren

De door Baco (en Zon) genoemde oplossing zou moeten werken:
QUOTE(Baco @ Tue 4 January 2005, 14:45)
Ga eens naar Start > Uitvoeren en typ daar: msiexec /unreg en druk op Enter.
Ga weer opnieuw naar Start > Uitvoeren en typ nu msiexec /regserver en Enter
Nu weer proberen MSN 6.2 te installeren.
Heb je er wel op gelet dat je 'n SPATIE typt tussen 'msiexec' en '/' ?!
Die vat ik ook niet.
Weet je zeker dat dat de Windows Messenger is? Je schrijft hier namelijk weer over de 'MSN' Messenger 4.7 (die versie bestaat trouwens niet in de MSN Messenger). Op deze manier wordt 't erg verwarrend....
Die vat ik ook niet.
is dit niet van windows zelf??
Heb je er wel op gelet dat je 'n SPATIE typt tussen 'msiexec' en '/' ?!
je kunt de regel ook copieeren en dan plakken
QUOTE(zon @ Tue 4 January 2005, 15:07)
Die vat ik ook niet.
is dit niet van windows zelf??
Windows Messenger is van Windows maar MSN Messenger is niet van Windows... Maar als je het MSN figuurtje gebruikt in IE start toch MSN op.. Maar ik snap het ondertussen niet helemaal meer.. Maar om MSN Messenger 6.2 te installeren hoef je alleen een oudere versie te verwijderen.. waarschijnlijk in jouw geval MSN Messenger 4.7 als ik het goed snap...
(Dit even om verwarring te voorkomen...

)
Hehe, Bedankt allemaal!
Ik zal effe duidelijk zijn. Het is dus Windows Messenger (MSN 4.7) die ik wel nog kan opstarten als ik hem via de koppelingen van IE opstart.
Ik heb die code (msiexec etc. )alle keren(heel vaak geprobeerd) dat ik het heb ingevoerd goed gecopied en geplakt
Ik kan de map met Windows Messenger wel nog vinden, Program Files-> Messenger
Nog nooit zo snel geholpen
nog een vraagje heb je wel de administrator rechten om iets te installeren
QUOTE(zon @ Tue 4 January 2005, 14:21)
nog een vraagje heb je wel de administrator rechten om iets te installeren
Jep, die heb ik.
Katootje
Jan 4 2005, 15:26
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 15:16)
Hehe, Bedankt allemaal!
Ik zal effe duidelijk zijn. Het is dus Windows Messenger (MSN 4.7) die ik wel nog kan opstarten als ik hem via de koppelingen van IE opstart.
Da's duidelijk, Dude
Kreeg je ook de melding dat 'Windows Messenger succesvol is verwijderd' (o.i.d.) nadat je deze aktie had uitgevoerd?:
Ik heb die code (msiexec etc. )alle keren(heel vaak geprobeerd) dat ik het heb ingevoerd goed gecopied en geplakt
Heb je ook al geprobeerd de MSN Messenger op 'n 'normale manier' te verwijderen (dus gewoon via Configuratiescherm --> Software)?
QUOTE(Katootje @ Tue 4 January 2005, 14:26)
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 15:16)
Hehe, Bedankt allemaal!
Da's duidelijk, Dude
Kreeg je ook de melding dat 'Windows Messenger succesvol is verwijderd' (o.i.d.) nadat je deze aktie had uitgevoerd?:
Heb je ook al geprobeerd de MSN Messenger op 'n 'normale manier' te verwijderen (dus gewoon via Configuratiescherm --> Software)? Ja dat kreeg ik. Ik moest daarna mn pc rebooten en dat had ik gedaan.
En Windows Messenger staat er niet tussen, in de Software lijst.
Katootje
Jan 4 2005, 15:33
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 15:29)
Heb je ook al geprobeerd de MSN Messenger op 'n 'normale manier' te verwijderen (dus gewoon via Configuratiescherm --> Software)?
En
Windows Messenger staat er niet tussen, in de Software lijst.
Hier haal je weer beide Messengers door elkaar (kan 't me wel voorstellen, hoor
) Ik vroeg dus om de MSN Messenger in je Software-lijst.
windows messenger staat bij start>>configuratiescherm>>software>>windowsonderdelen toevoegen en verwijderen en daar staat deze tussen als het vinkje er nog voorstaat dan is deze niet verwijderd
QUOTE(Katootje @ Tue 4 January 2005, 14:33)
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 15:29)
En
Windows Messenger staat er niet tussen, in de Software lijst.
Hier haal je weer beide Messengers door elkaar (kan 't me wel voorstellen, hoor
) Ik vroeg dus om de MSN Messenger in je Software-lijst. Ah jah

,
Nee er is geen MSN Messenger aanwezig in mn Software lijst.
QUOTE(zon @ Tue 4 January 2005, 14:33)
windows messenger staat bij start>>configuratiescherm>>software>>windowsonderdelen toevoegen en verwijderen en daar staat deze tussen als het vinkje er nog voorstaat dan is deze niet verwijderd
Je hebt gelijk,
Hij staat er nog met vinkje.
Maar er staat 0,0 MB achter.
Katootje
Jan 4 2005, 15:39
QUOTE(zon @ Tue 4 January 2005, 15:33)
Dat klopt, maar is geen 'garantie' voor de 'status' van de Windows Messenger. Toevallig had ik onlangs 't probleem dat de Windows Messenger 'spontaan' weer werkte (zelfs na 't al 'n tijd geleden verwijderen ervan) doordat iemand 'm opgestart had.
Dude: misschien heb jij 'm toevallig ook weer 'geaktiveerd' in je pogingen de MSN Messenger te verwijderen/installeren. Wil je nog eens proberen de Windows Messenger met behulp van die regel (RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove) te verwijderen? (vooral nu uit je laatste bericht blijkt dat 'ie nog 'aktief' zou zijn).
Na het Uitvoeren van (RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove) kreeg ik ' INF-installatiefout, Reden: Toegang geweigerd'
Katootje
Jan 4 2005, 15:46
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 15:42)
Na het Uitvoeren van (RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove) kreeg ik ' INF-installatiefout, Reden: Toegang geweigerd'
Daar zal ik even naar kijken.
Misschien wil jij dan ondertussen DEZE INFO ff lezen en uitproberen.
Met welk systeem werk je trouwens?Edit: 'k heb hier ook nog wat mogelijkheden voor je:SOLUTION FOR INSTALLATION PROBLEMS
MAKE SURE U CLOSE ALL THE PROGRAMS IN THE TASK BAR. (INCLUDING AD-AWARE AND POPUP STOPPERS)
TO CORRECT WINDOWS INSTALLER DO THIS:
WIN 2000 OR XP
click Start, Run, and then "copy" and "paste" the following command into the box:
%systemroot%\system32\dllcache\msiexec.exe /regserver
(DON'T FORGET THE "SPACE" BETWEEN msiexec.exe and /regserver)
WIN 98 OR ME
click Start, Run, and then "copy" and "paste" the following command into the box:
C:\Windows\System\msiexec.exe /regserver
(Don't forget the "SPACE" between msiexec.exe and /regserver)
(You will need to change the C:\ to whichever drive Windows is on)
IF UR RUNNING WIN XP OR 2000 MAKE SURE UR WINDOWS INSTALLER SERVICE IS RUNNING. Heres how to check:
Start --> Settings --> Control Panel, Click on Administrative tools, then find and click on Services..
Then look for Windows Installer, which will be way down the list as it's in Alphabetical Order.
Make sure the service is running, if not, RIGHT click on it and choose Start,
you might also want to change it to start Automatically to avoid problems like this in the future.
MSN6 Keeps freezing when I sign in, or just after I sign in.
(This fix will also usually work if you cannot sign in at all.)
1.Exit MSN Messenger Program completely
2.Click on Start, then Run, type: "regedit" (Without Quotes)
3.Navigate to MyComputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger
4.Click the MSN Messenger Key (Click Once). Go to the Edit menu and select Delete
5.Delete the MSN Messenger folder from c:\Program Files (Replace C: with your system disk if it is something other than C)
6.Install MSN MESSENGER
Bron: Dylan Greene dot com
is jou pc wel geupdated...
QUOTE(zon @ Tue 4 January 2005, 14:49)
is jou pc wel geupdated...
Ja, dat wel. SP 2. Alle updates heb ik.
QUOTE(Katootje @ Tue 4 January 2005, 14:46)
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 15:42)
Daar zal ik even naar kijken.
Misschien wil jij dan ondertussen DEZE INFO ff lezen en uitproberen.
Met welk systeem werk je trouwens?Edit: 'k heb hier ook nog wat mogelijkheden voor je:SOLUTION FOR INSTALLATION PROBLEMS
MAKE SURE U CLOSE ALL THE PROGRAMS IN THE TASK BAR. (INCLUDING AD-AWARE AND POPUP STOPPERS)
WIN 2000 OR XP
WIN 98 OR ME
IF UR RUNNING WIN XP OR 2000 MAKE SURE UR WINDOWS INSTALLER SERVICE IS RUNNING. Heres how to check:
Start --> Settings --> Control Panel, Click on Administrative tools, then find and click on Services..
Then look for Windows Installer, which will be way down the list as it's in Alphabetical Order.
you might also want to change it to start Automatically to avoid problems like this in the future.
4.Click the MSN Messenger Key (Click Once). Go to the Edit menu and select Delete
5.Delete the MSN Messenger folder from c:\Program Files (Replace C: with your system disk if it is something other than C)
6.Install MSN MESSENGER
Bron: Dylan Greene dot com Die heb ik ook al helemaal doorgespit

.
Daarom ben ik zo hopeloos.
QUOTE(Katootje @ Tue 4 January 2005, 14:46)
Edit: 'k heb hier ook nog wat mogelijkheden voor je:
SOLUTION FOR INSTALLATION PROBLEMS
WIN 2000 OR XP
WIN 98 OR ME
6.Install MSN MESSENGER
Bron: Dylan Greene dot com
Ik werk met XP..!
En die 1e optie meld weer die INF-fout,
Wat die 2e oplossing betreft, waar zit die Administrative Tools?
Katootje
Jan 4 2005, 16:31
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 16:12)
Die heb ik ook al helemaal doorgespit

.
Dat begrijp ik, vooral als je dat allemaal ook al geprobeerd hebt
'n Andere mogelijkheid dan (hopelijk werkt 't ook voor jouw probleem; succes niet verzekerd...
)
Als 't goed is, kun je in XP de mogelijkheid 'Windows Installer CleanUp' gebruiken. Dit proggie verwijdert geselecteerde Windows Installer-onderdelen. Kijk hiervoor op DEZE LINK.
Nadat je 't hebt geďnstalleerd vind je de software onder Start --> Programma's --> Windows Installer CleanUp. Een logboek van 't proggie vind je in de map Windows/Temp.
Uit de lijst van beschikbare programma's selecteer je 't programma dat problemen oplevert bij het verwijderen ervan.
Gebruik de Ctrl-toets om 't item te selecteren. Via de knop 'Remove' verwijder je de vervelende registerinstellingen die voor de problemen zorgen bij 'n normale deďnstallatie. Na afloop klik je op de knop Exit om 't programma af te sluiten.
(Info afkomstig uit 't tijdschrift "Tips & Trucs")
Ach ja.... als al 't andere dan niet lukt, is dit misschien de oplossing (als je 't aandurft).
Katootje
Jan 4 2005, 16:36
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 16:20)
Ik werk met XP..!
Dat had ik inmiddels gemerkt (je schreef 'n aantal berichten geleden 'SP2'
)
En die 1e optie meld weer die INF-fout
'k Ben er nog niet achter wat dat is en hoe 't opgelost moet worden.
Wat die 2e oplossing betreft, waar zit die Administrative Tools?
Uit de werkwijze begrijp ik dat je bij de 'Services' moet zijn, en die vind je zo:
Start --> Configuratiescherm --> Prestaties en Onderhoud --> Systeembeheer --> Services.
QUOTE(Katootje @ Tue 4 January 2005, 15:31)
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 16:12)
Die heb ik ook al helemaal doorgespit

.
Dat begrijp ik, vooral als je dat allemaal ook al geprobeerd hebt
'n Andere mogelijkheid dan (hopelijk werkt 't ook voor jouw probleem; succes niet verzekerd...
)
Als 't goed is, kun je in XP de mogelijkheid 'Windows Installer CleanUp' gebruiken. Dit proggie verwijdert geselecteerde Windows Installer-onderdelen. Kijk hiervoor op DEZE LINK.
Nadat je 't hebt geďnstalleerd vind je de software onder Start --> Programma's --> Windows Installer CleanUp. Een logboek van 't proggie vind je in de map Windows/Temp.
Uit de lijst van beschikbare programma's selecteer je 't programma dat problemen oplevert bij het verwijderen ervan.
Gebruik de Ctrl-toets om 't item te selecteren. Via de knop 'Remove' verwijder je de vervelende registerinstellingen die voor de problemen zorgen bij 'n normale deďnstallatie. Na afloop klik je op de knop Exit om 't programma af te sluiten.
(Info afkomstig uit 't tijdschrift "Tips & Trucs")
Ach ja.... als al 't andere dan niet lukt, is dit misschien de oplossing (als je 't aandurft). Ik krijg em niet geinstalleerd, ik heb denk ik iets verkeerd gedaan toen ik die vorige tip volgde want ik krijg: Kan geen toegang krijgen tot Windows-Installer-service.
ik heb hierover het volgende gevonden (Kan geen toegang krijgen tot Windows-Installer-service.)
.Het probleem is bij mij opgelost. Je moet het volgende doen:
Ga naar start --> uitvoeren (of run als je de engelse versie hebt) type nu het volgende in
c:\windows\system32\msiexec.exe /regserver (vergeet niet een spatie te zetten voor /regserver). Als je dit bevestigd wordt de windows installer opnieuw geregistreerd in het register en het probleem zou verholpen moeten zijn.
en deze
informatieik durf niet zeker te zeggen of dit nou voor alle windows programma's werkt
QUOTE(zon @ Tue 4 January 2005, 16:46)
ik heb hierover het volgende gevonden (Kan geen toegang krijgen tot Windows-Installer-service.)
.Het probleem is bij mij opgelost. Je moet het volgende doen:
Ga naar start --> uitvoeren (of run als je de engelse versie hebt) type nu het volgende in
c:\windows\system32\msiexec.exe /regserver (vergeet niet een spatie te zetten voor /regserver). Als je dit bevestigd wordt de windows installer opnieuw geregistreerd in het register en het probleem zou verholpen moeten zijn.
en deze
informatieik durf niet zeker te zeggen of dit nou voor alle windows programma's werkt
Dit is helaas ook niet gelukt
heb je ze allebei uitgeprobeerd ??
En scan je wel eens op spyware ed.
Katootje
Jan 4 2005, 22:42
QUOTE(Guest @ Tue 4 January 2005, 17:22)
Ik krijg em niet geinstalleerd, ik heb denk ik iets verkeerd gedaan toen ik die vorige tip volgde want ik krijg: Kan geen toegang krijgen tot Windows-Installer-service.
Wat is de 'status' en 't 'opstartype'van de Windows Installer Service in 'Services' onder 'Systeembeheer' op dit moment?
Over het geen toegang tot de Windows Installer Service kunnen krijgen vind je HIER de nodige info plus 'n fix (volgens mij is je Engels redelijk, want die andere info is je ook gelukt
)
Ook Microsoft heeft er de nodige info over en die kun je HIER lezen.
'k Heb nog meer info gevonden maar 'k wacht even af wat bovenstaande voor resultaat oplevert.
Hey,
helaas geen resultaat.
En nu werkt windows installer niet meer, en ik heb het hard nodig om ook andere programma's te installeren.
Pff, Van kwaad naar erger.
volgens mij kan windows dit zelf repareren.
ik weet het niet zeker moet ik eerst opzoeken.
en/of anders moet je het opnieuw installeren..
Katootje
Jan 5 2005, 19:39
QUOTE(Guest @ Wed 5 January 2005, 18:37)
Hey,
helaas geen resultaat.
En nu werkt windows installer niet meer, en ik heb het hard nodig om ook andere programma's te installeren.
Pff, Van kwaad naar erger.
Staat 'ie wel geaktiveerd in de lijst met 'Services'? Kijk daar eerst even naar en als 'ie niet geaktiveerd is, kun je in de volgende tekst ook vinden hoe en op welke status je 'm dan moet zetten.
'k Heb hier ook nog 'n mogelijke oplossing voor je:I keep getting a 1601 error mesage saying that wininstaller service cannot be accessed.
I have full permissions, as I run WinXp from-- home. I'm administrator level as well as far accesing anything. This is the first time I've had this problem, as pretty much every other game I've installed installs without a hitch.
Solution 1:
The reason for this may be an improperly configured DCOM.
This fix solved the problem on our machine:
* start dcomcnfg (start -> run)
* open to the Default Properties tab
-> Default Authentication Level: Connect
-> Default ImpersonationLevel: Identify
Solution 2:
<quote>
"An error occurred installing the package. Windows Installer returned error 1601."
This means that your windows installer service is not running. You can start it by going to Control Panel -> Administrative Tools -> Services -> Windows Installer, right click and choose "Start". Then rerun setup. If XP Home doesn't have "Services" in its Control Panel, try typing "Services.msc" at the run or command prompt.Ook kun je DEZE oplossingen van Microsoft uitproberen.
Ik wacht wel weer af of dit effect heeft.
Helaas, allemaal niet gelukt. Pff.
Kan iemand me vertellen hoe je je schijf opdeelt?
Katootje
Jan 5 2005, 20:43
QUOTE(Guest @ Wed 5 January 2005, 20:31)
Ik blijf 't vreemd vinden dat 't allemaal niet lukt
Staat de Windows Installer Service ook niet (meer) bij de 'Services'?
Je schijf opdelen (officieel 'partitioneren') kun je doen met 't proggie Partition Magic dat je HIER kunt zien (evt. is er wel ergens 'n 'free download' te vinden), of op de manier die in bijvoorbeeld DEZE LINK wordt beschreven.
QUOTE(Katootje @ Wed 5 January 2005, 19:43)
QUOTE(Guest @ Wed 5 January 2005, 20:31)
Ik blijf 't vreemd vinden dat 't allemaal niet lukt
Staat de Windows Installer Service ook niet (meer) bij de 'Services'?
Je schijf opdelen (officieel 'partitioneren') kun je doen met 't proggie Partition Magic dat je HIER kunt zien (evt. is er wel ergens 'n 'free download' te vinden), of op de manier die in bijvoorbeeld DEZE LINK wordt beschreven. Hij staat er wel tussen, en is aangevinkt en alles. Ik snap ook niet waarom het niet lukken wil.
Ik krijg elke keer dit bericht:
Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service. De oorzaak hiervan kan zijn dat u Windows in veilige modus hebt gestart, of dat Windows Installer niet juist geinstalleerd is. Neem contact op het ondersteuningspersoneel voor assistentie.
Jullie dus!
Katootje
Jan 5 2005, 21:15
QUOTE(Guest @ Wed 5 January 2005, 20:57)
Hij staat er wel tussen, en is aangevinkt en alles. Ik snap ook niet waarom het niet lukken wil.
Ik krijg elke keer dit bericht:
Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service. De oorzaak hiervan kan zijn dat u Windows in veilige modus hebt gestart, of dat Windows Installer niet juist geinstalleerd is. Neem contact op het ondersteuningspersoneel voor assistentie.
Jullie dus!

Dan moet je volgens mij DEZE hebben.
Probeer 't maar eens en dan lezen we wel weer hoe 't verlopen is
misschien staat hier een oplossing voor jou tussen
hierop deze site staat ook een link waar je Windows Installer opnieuw kunt downloaden..
Katootje
Jan 5 2005, 21:26
QUOTE(zon @ Wed 5 January 2005, 21:18)
misschien staat hier een oplossing voor jou tussen
hierop deze site staat ook een link waar je Windows Installer opnieuw kunt downloaden..
Ik denk dat je deze bedoelt, zon:
Geplaatst op woensdag 07 april 2004 08:18
Acties:
--------------------------------------------------------------------------------
Door: Buzz_Lightyear
To infinity and beyond... !
Bekijk myReact van Buzz_LightyearBezoek homepage van Buzz_LightyearBerichten: 903
Reg. datum: 20 maart 2002
--------------------------------------------------------------------------------
En al geprobeerd een nieuwe versie van de Windows Installer te installeren?
Click to download (EN-US versie)
Zie ook MS KB artikel
Da's 'n rechtstreekse link naar de download en ik weet niet of dat wel verstandig is, aangezien de service nog gewoon in de lijst staat.
M.i. kun je beter eerst deze lezen, Dude:
In dat geval kan je de windows installer cleanup utility gebruiken:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=290301
(beide quotes komen uit de link)
Het probleem van die Windows Installer CleanUp is dat het Windows Installer gebruikt om te installeren, wat dus niet kan.
De andere tips lukte ook niet..
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
hier klikken.